Sovdags

Snart dags för mig att sova. Men innan jag gör det tänkte jag berätta om min kväll.
På väg till jobbet köpte jag och Caroline sushi som vi tänkte äta i rasten. Det gjorde vi också och den var mycket god. Idag ringde jag runt till folk i Bromma och Spånga. Tyvärr var min bordsgranne lite trött och tråkig och jag satt längst ut och längst bort från alla roliga typer och Carro ^^. Men jag överlevde.
När jag kom hem igen satt pappa och farfar och kollade på nån skräckdokumentär eller nåt. Så jag tog lite lasagne och slog mig ner.
Tobbe är borta på kryssning under kvällen och natten så jag har ganska så tråkigt. Men jag hoppas att han har roligt iallafall med tanke på att han är 18 och kan ha kul på en båt. Jag har lite sms-kontakt med honom och han klagar på mottagningen. Men jag tycker den funkar bra så han är nog bara packad ^^
Nu ska jag sova, godnatt!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0