Tannaz är en fågel ^^

Återigen dålig uppdatering! Typ en vecka sen nu. Men men, inte mycket att göra med det...
Det var iallafall ganska kul på Åland. Mobbade filmer finns på facebook när jag och Carro spelar minigolf och härmar djurläten... Så kul hade vi! På söndagen spelade vi mixturnering också och det gick åt helvete ^^.

Den här veckan har jag inte gjort mycket. Sovit med Tobbe, gått till skolan och fikat på Sandy's är en kortfattad beskrivning iallafall.
Idag har jag då gått min längsta dag i skolan. 8.20-16.10. Men jag fick sluta lite tidigare iallafall. Gaby var sjuk och vi fick potatisbullar till lunch. De var väl lite halvt mögliga. Vi skulle fått Hotch Potch soppa med lammkött men den hade inte kommit när vi hade lunch. Dålig leverans! Men iallafall så hittade jag lite dun i Tannaz hår. Lilla Tani har blivit en fågel.

Jag är förresten nästan klar i mitt rum. Jag har hållit på i 2 veckor övertid nu. Men pappa har fixat en soda stream apparat typ nu. Så det är jätte bra! ^^

Nu sitter jag hemma hos Tobbe iförd min Hard Rock Café t-shirt från Dublin och Tobbes rosa Björn Borg kallingar. Mycke bla! Han vill kolla sitt schema nu så godnatt!

ByeBye<3


Kommentarer
Postat av: Tannaz

hhahah OMG, Sophia...

Du ser ALLT !

Frågan e bara vart dunet kom ifrån :S

2009-09-04 @ 18:14:37
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0