Tröttsamt

Godmorgon!
Igår fick jag typ inget plugg gjort. Carro och Simon kom aldrig så jag kunde inte plugga heller. Så när Tobbe satt vid datan och pluggade gjorde jag lunch och bakade en kaka. Senare gjorde vi wok till middag och åkte efter det hem till Tobbe. Där kolalde vi på playa del sol och parlamentet. Sen var det bara att sova.
Nu är jag hemma i sköndal igen. Tobbe började kvart i 9 och jag börjar halv 4 så jag har massa tid nu innan jag börjar. Fast jag hade inte tänkt spendera all tid framför datorn utan flytta hem till pappa istället. Så han får komma och hämta mig. Sen vid 2 åker jag nog till skolan för att fixa med alla saker som måste fixa helt enkelt. ID kort och lite sånt.

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0