Ännu en helg...

Godmorgon! Jag är nu officiellt 18 år. Hurra för mig!

Under helgen har jag hunnit med massor. I fredags chillade jag och älsklingen hos mig, orkade inte gör nått eftresom vil skulle upp så tidigt dagen efter. Så vid halv 9 gick vi upp sen för att jag skulle stå och ha loppis med laget på Årsta torg. Carro och jag var nog de enda som stod där i 6 timmar...
Sen på kvällen var det party som gällde. Det var väl ganska kul. Jag fick presenter och träffade mina vänner från den gamla tiden. Skojsens!
Igår fyllde jag som sagt år. vaknade hos mamma, åt frukost och åkte sedan till globen med Tobbs och lillebror. Hemma hos pappa sen grillade vi och åt tårta!

Måndagmorgnar är sällan roliga. Jag fick gå upp mycket tidigare än vad jag egentligen måste. Men vad gör man ine för sin älskling som måste till skolan tidigt? Hihi har iallafall mycket tid nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0