Catch up!!!

Hmmm...
Kan hända att suget för att blogga börjar komma tillbaka. Men jag vet inte riktigt än. Det händer ju inte särskilt mycket i mitt liv just nu tyvärr. Har varit sjuk konstant i massor av veckor. Jag tror att jag har haft allt man kan få, lunginflammation, förkylning, ont i halsen, feber, ögoninflammation, munsår osv...
Just nu snorar jag bara iallafall och det är ganska lite tycker jag. Frisk är något som låter väldigt avlägset och långt borta för mig.
Jag fyller ju snart år också! Yeay! Och på måndag är älsklingens studentskiva. Vet dock inte vad jag ska ha på mig och inte heller om jag får stanna hela kvällen. Det återstår att se!


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0