Företgasekonomi

Nu börjar dubbeltimme med det ovanstående tråkiga ämnet. Vår lärare är så virrig tycker jag... och de flesta förmodar jag. Igår var vi på ett pappersbruk långt åt helvete. I Hallstavik ligger det liksom, inget man har hört talas om innan... Vi va borta hela dagen och när vi skulle åka hem missade vi bussen så vi fick sitta där i en timme och vänta. Vi var hemma igen vid tekniska högskolan halv 6. Då var det bara att åka vidare för att gå på Årsta AIKs årsmöte i Årtsta Folkets hus. Det började halv 7 ochj slutade vid 8. Sen fick man äntligen komma hem och vila. Fast jag fick dock åka hem och hämta lite saker innan jag åkte till Tobbe för att sova. Jag hjälpte Ida med en engelska uppgift också. Helt klart roligare än organisation och ledarskap.

Marja och hennes j*vla rapport!!!


Kommentarer
Postat av: Phillipanneli

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-01-31 @ 10:07:01
URL: http://phillipanneli.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0