FREDAG!

Goddagens!
Det är fredag idag kära vänner och jag ska spendera eftermiddagen i sjöstadshallen då småflickor ska tränas och kroppen trimmas. Men först ska jag ha franskaprov. Har inte pluggat så jätte mycket men jag tror att det går bra ändå...!
Ikväll ska jag ta det lugnt hemma och baka tårtor till imorn då min släkt ska fira mig, Louise, Carin och morfar. Wuhu! Älsklingen är på träningsläger på Rindö ikväll och imorn så det dröjer innan jag få se honom igen. Men inte gråter jag...

Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Olavmathilda

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-04-02 @ 11:51:46
URL: http://olavmathilda.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0