snabb update

Ojoj hinner ju knappt blogga nu dessa dagar. Har ganska mycket i skolan och det händer så mycket annat runt omkring mig också. Men jag ska göra mitt bästa. Jag solade igår faktiskt. Älsklingen och jag lyckades bli övertalade att slösa lite pengar av hans syster så nu är man ju lite brunare! Annars så hände det väl inte så mycket mer igår. Vi fick sluta tidigare och jag slapp träna 98:orna. Åh de små sötnosarna hade köpt present till mig för att jag fyllt år. Mycket gulligt! Tack så mycket!

Idag har vi bara strövat omkring i skolan och väntat på att få göra det nationella provet i B-språk. Jag går ju då franska steg 4 med massa små steg 3:or vilket gör att jag inte direkt får rätt studiematerial. Med andra ord så gick inte provet så bra. När det var klart var det bara att bege sig hemåt och hämta träningskläder och pappa för att åka till hallen. Fast jag hann ta en kopp kaffe med Tobbe först ^^. Duktig som jag är gymmade jag i typ 40 min innan träningen vilket var mycket begåvat gjort.

Nu sitter jag hemma i min säng och ska strax ta tag i lite pluggande inte det är dags att krypa till kojs. Imorn är det upp tidigt som gäller. Första lektionen är dans och det börjar 8.00. Ska bli riktigt kul faktiskt!

Godnatt alla små sötsiar! <3

Kommentarer
Postat av: seb

Hejsan! Jag undrar ifall du kan adda mig och förklara hur nationella provet i franska var, är lite nyfiken på vad uppsatsämnen var. Skulle vara väldigt tacksam. = )

2010-05-06 @ 16:35:54
Postat av: seb

Hejsan! Jag undrar ifall du kan adda mig på msn och kanske förklara vad som kom på nationella provet i franska. Är speciellt nyfiken på uppsatsämnet. Skulle vara väldigt tacksam. Eller så kan du ju skriva om det på din blogg men de kanske ingen som vill läsa om det hehe = )

2010-05-06 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0