Vadå inte funkar?

Idag har jag hunnit med massor tycker jag. Imorse så städade jag lite på nedervåningen med Tobbe och lillebror, och mitt rum. Sedan så bar det av till Tobbe för att fixa hans trappor och äta lite lunch. På eftermiddagen åkte vil till Forum Nacka för att hitta kläder till mig som jag ska ha imorn då Tobbe har sin skiva. Temat är "så har du aldrig sett mig förut" så Tobbe och jag tänkte försöka likna Danny och Sandy ur Grease. Hoppas att det blir bra! Fast viktigare är att lilla jag inte behöver gå hem klockan 22! Ush hoppas verkligen inte det, det är ju trots allt bara 6 dagar kvar tills jag fyller 18... Men iallafall, hittade nog en bra outfit! Just det, presentkorten som gäller i hela Forum Nacka funkar inte på Gina Tricot! Det var det löjligaste på länge iallafall. Inte kul! Så då orkade jag inte köpa nått där. Blir svårt att köpa upp hela presentkortet utan att gå in där.
När vi var klara åkte vi hem till mig, matade Hector och hämtade en skinnjacka som Tobbe ska låna av pappa. Såg att pappa hade köpt ett par svarta och ett par vita converse också till sig själv. Jag undrar om han har slagit sig hårt i huvudet...

Nu hemma hos mamma har vi ätit grillat kött, älsklingen åkte på träningen och bror och jag har diskat. Nu chillar jag bara vid datan och ska snart ta tag i lite "organisation och ledarskap", har prov på tisdag. Så sjukt tråkigt...

Hejsvejs!

Åhléns 300 kr



Vero Moda 200 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0