junk

Det går inte bra för mig idag alls! Vi tog hem en hemlös kisse från landet. Den kollade runt i huset och så och blev förstås jätte sur när den fick syn på Hector. Stackarn, han bara satt där och såg ledsen ut. Sen så skulle den upptäcka världen utomhus. Det gick bra så Tobbe och jag åkte till globen och lämnade över ansvaret till pappa och bror. När vi kom hem så var den borta och ingen av oss har sett den sedan dess. Den är typ gravid också så man blir ju lite orolig när den inte kommer tillbaka.
Men iallafall, i globen så mötte vi upp mamma och fixade ny mobil till mig, samsung wave. När vi kom hem så skulle jag sätta i minneskortet och tryckte förstås in den där simkortet ska sitta. Och jag får inte ut den! Så jag vet inte vad jag ska göra nu. Känns lite misslyckat att gå till the phonehouse imorn och få hjälp...
Och just det! Alla verkar ha hdmi uttag på sina datorer utom jag! Och det är just en sådan sladd som vi har så att man kan kolla på film från datan på tvn! Jag orkar inte mer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0