Mysig söndag

Godmorgon! Känner mig lite seg idag men det kanske inte är så konstigt efter nattens tokighter. Jag ska iallafall tvätta fönstrena och bara ta det lugnt hemma tills min Tobias kommer hem. Fast det är inte förrän sent ikväll. Om en timme ska han spela lacrossefinal mot farsta. Hoppas det blir vinst, det är det enda raka.
Det här jäkla jobbet man har har redan ringt 2 gånger idag för att försöka få mig att jobba 5 timmar. Men det har jag ingen lust med, har liksom jobbat 3 dagar i rad nu så jag vill ha 3 lediga dagar utan att behöva tänka på jobbet.
Och just det, igår var sista gången som jag använde mitt gamla leg. Jag är liksom 11 år på den bilden. Det nya är med största sannolikhet klart imorn så då kan jag hämta upp det. Wihuu!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0