update

Herregud alltså! Har inte haft internet på hela veckan så känner mig lite efter. Snart ska jag äta äppelpaj och kolla på fångarna på fortet. Skolan började i förrgår men det är rätt chill. Så idag började vi 9 och slutade vid 11, samma visa imorn. Så efter skolan gick jag och solade med Sara och därefter åkte vi till stan och myste. Fick lite gratismat också på vårt kära arbete donken hötorget.
På fredag börjar mitt nya simkort till min nya mobil funka så då blir det billigare och jag kan gå in på internet gratis! Super bra! Jag åker även till göteborg då med Fredrika för att träffa tjejerna från språkresan vi va på för 2 sommrar sen. Ska bli hur kul som helst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0