eftermiddagen så som den var!

Vilken trevlig eftermiddag! Blev först lite kaffe med pappsen och därefter handboll. Efter första halvlek kom mami och hämtade mig och fick se andra halvlek hos henne! Vilken kanonmatch tjejerna gjorde! En riktigt bra start på EM! Bra jobbat, 27-25 mot tyskarna!
Har ätit lite italiensk mat också och kollat på lite hundraser. Tror mamma och Håkan är väldigt sugna på en valp, jag hoppas på en border collie!
Nu sitter jag och äter 7 chokladbitar från min chokladkalender. Har en i varje hus och öppnade nyss den som är här!
Snart blir det desperate housewives!



Hur söt?!


Kommentarer
Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

sv; tack ! :)

2010-12-07 @ 20:44:53
URL: http://emmaalouisefoto.blogg.se/
Postat av: neli

aaw vilken liten underbaring :D hundar är så jävla söta. speciellt valpar :)



ja, parfymerna på make up store är helt gudomliga <3 är så glad att killen köpt en till mig hihi. han är för underbar! ja, hon är verkligen supersöt... åh tofflor, det är alltid bra att ha hihi :D brukar också få det från min pojkväns mormor.. tofflor och pyjamas haha. bh och trosor också haha.

kram söt

2010-12-07 @ 21:23:17
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0