tredje advent

Tiden går fort när man har roligt som jag brukar säga. Tredje advent är snart över och det är inte långt kvar till jul!
Idag har jag varit på kalas hos Tobbes morbror, den fräscha ungomen fyller 39 på tisdag! Ganska stor skillnad mot min familj! Men det var trevligt iallafall! Åt lite pizza och myste. Kollade på kickboxningsuppvisning också lite senare!
Har fixat mitt hår idag också! Tobbe började men det var för jobbigt så Ida fick ta över jobbet och se till att min hårfärg blev bra! Hihi lägger upp bild imorn för det får vara överraskning för Sara och de andra som jag träffar då! Mitt hår kanske är grönt eller lila? Inte lätt att veta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0