Tjörn!

Ush och fy och blä! Sommaren går ruskigt fort. Det är en månad kvar till skolan börjar och det är jag inte det minsta taggad på. Det ska bli kul med höst för det väntar massa skojigheter för mig men det där med skolan känns inte bra alls.

Jag sitter iallafall nere på tjörn nu med min älskade pojkvän. Vi har lånat min mosters hus i några dagar för oss själva nu men imorn kommer hela gänget. Ska bli hur kul som helst att träffa dem, familjen sviker en aldrig! Jag har kameren med mig hit men kan tyvärr inte lägga upp några bilder för mitt minneskort funkar inte till Tobbes data.
Om en liten stund ska vi äta sill och potatis och sen ska vi fiska! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0