helg igen ju!

Lilla jag är lite sliten nu efter en "hård" vecka. Mycket slit och släp med jobb, analyser, shopping och annat man vill hinna med. Tiden har inte ens räckt till för facebook!!!
Det är iallafall fredagkväll och jag kom nyss hem från Carros 18 års fest. Tobbe var också där men gick efter ett tag för att möta upp några vänner och dra till grodan. Resten av gänget på festen skulle antingen åka hem, spela fotboll eller dra in till stan och festa mera. Jag drog alltså hem men jag ska inte spendera natten ensam. Älsko kommer sen!

Imorn är det jobba som gäller men sen ska jag åka till långholmen och Skrattstock och mysa med mina kära vänner och pojkvän samt lyssna på många bra komiker! Blir hur nice som helst och man får hoppas att vädret håller i sig så att vi kan sitta där hela kvällen med picknick och annat smask.

Min fina Tobias tar snart studenten! Du är bäst älsko! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0