jag klarade det!

Go'kväll! Efter att mitt förra inlägg skrevs somnade jag i min säng. Så lagom innan det var dags att åka till vårruset gick jag upp, klädde på mig rätt kläder och började röra mig mot universitetet. Vid gamla stan träffade jag Carin och Jennifer och tog sällskap med dem. Sen borta vi loppet så hörde man Peter Siepens röst överallt precis som alla andra år som jag har sprungit. Carolina Gynning var där också tydligen.
Jag sprang med Jennifer hela loppet och vi snackade hela vägen. Carin låg strax framför och mamma strax bakom oss. Vid målet stod Håkan och fotade. Hon som vann skiten sprang på typ 18 min. Haha jag fick typ det dubbla ^^.

Jag är redo för natten nu. Pappa jobbar och Axel är på Gotland. Så jag är ensam fast inte länge till. Min älskling som har spelat rugby hela dagen är på väg hit så jag slipper sova själv. Snäll pojke! Imorn ska jag upp tidigt, börjar nämligen 8!!! Så godnatt då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0