Lördagsmys

Denna söta lördagkväll börjar lida mot sitt slut och inte har jag gjort mycket idag alltså. Imorse gick jag upp vid typ 11 och åkte sedan till jobbet. Efter jobbet var det tänkt att jag skulle åka till Långholmen men så blev det inte. Det var tydligen för mycket folk och för kallt där så jag följde med Tobbe hem och åt kött med pommes och bearnaisesås. Smaskens! Därefter kom Reymond för att spela lite monopol med mig, Tobbe, Ida och Max. Kampen är fortfarande pågående och jag tror att vinsten går till Reymond eller Tobbe. Max är fortfarande med men inte har han chans på nån vinst inte... Efter att det här är slut så ska vi se film, jag hoppas på Shutter Island!

Imorn är det Sveriges nationaldag! Undrar om vi orkar fira det?!



Söt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0