Nu då?

Idag har varit en lång men ändå underhållande dag. Den började tidigt i morse, kl 08.00 med att Tobbes väckarklocka ringde. Det var bara att gå med upp och äta frukost för att sen när han gått börja göra mig i ordning. Väl i skolan så gick tiden hyfasat fort, men min lilla carro var inte där. Efter lunchen så var det museum som gällde, naturhistoriska riksmuseet. Det var ganska segt eftersom utställningen vi skulle se var kort och inte så givande.

Efter skolan så åkte jag till centralen och mötte upp Tobbe, vi skulle äta lite innan det var dags för att jobba. Gullig som han är så bjöd han på sushi, mums! Därefter så åkte tobbe hem till mig för att hjälpa min lillebror innan han skulle gå iväg till balen, han var tydligen jättefin. Bild kommer snart!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka till Tobbe och vänta tills han har tränat klart och sen sova där eller om jag ska sitta här i min ensamhet till det är läggdags, vilket i och för sig är snart. Imorgon är det svenskaprov, novellanalys, kommer bli "jättekul". Det är skönt att få det gjort eftersom efter det är det så gått som sommarlov. Jippi!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0