FREDAG!!!

Morsning! Det är fredag och jag taggar till för en fartfull kväll med massa glada människor! Carro min bitch fyllde år igår (grattis igen!) så hon ska firas med massa supande på The Bridge ikväll! Hahah nej kanske inte så grovt, eller...?
Kvällen startar på donken i globen med Malin, Johanna, pyssling Hanna och mig själv förstås! Sen ska vi till Malins mamma och fixa oss och därefter till Nivå22 samt The Bridge! Fett med nice som man brukar säga ^^

Om en liten stund så ska jag bege mig hemifrån med humöret på topp. Tobbe är här och retas med mig hela tiden så ska bli skönt att få en stund med tjejerna då han äker till stuvsta och Simon! Hihi nejdå jag saknar honom alltid<3


Kommentarer
Postat av: maria

Ja gillar ockiså the bridge ska ni ditt i helgen?

2010-05-29 @ 09:27:10
URL: http://www.littletony.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0