Helgmys

Hejsan hoppsan! Nu är det redan söndag och hela veckan har gått sjukt fort. Jag har faktiskt inte gjort nått speciellt alls, bara drivit omkring. Tobbe opererade bort en tand i måndags så han har varit lite öm och sårbar hela veckan. Imorn ska han ta bort stygnen.
I fredags hade Tobbe och jag varit tillsammans i 10 månader. Mys! Så vi tog det lugnt hemma hela kvällen. Hade nationella i engelska på morgonen och försov mig men hann i tid! Igår lördag fyllde Ida år så vi har firat henne lite. Bakade och va i Sickla och shoppade. Jag köpte födelsedagspresent till min kära bror som fyller 16 på torsdag! På kvällen efter den goda middagen åkte jag hem till Camilla och myste med henne och Johanna. Vi hade en underbar och givande kväll tycker jag. Nu idag så är det kalas för Ida här hos Tobbe. Vi har precis druckit kaffe och ätit hallonpaj som jag bakade igår. De var rikitgt goda om man får säga det själv! Nu håller Ida på att klippa sin kusin Ronja och jag kollar på. Begåvat!

Grattis Ida! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0