länge sen nu!

Halloj! Har haft mycket att göra den här veckan. Gått i skolan förstås men även varit på intervju för McDonalds vid Hötorget en gång. Gått på 2 introduktioner och har jobbat första gången idag. Jag kommer jobba torsdagar och lördagar fram till sommaren och vad som händer sen får vi se! Hälsa gärna på mig! Är iallafall helt slut i fötterna nu efter att ha jobbat 2 dagar i sträck. Visserligen bara 3 timmar per dag men det tar på krafterna ändå...
Nu sitter jag i Tobbes soffa och leker lite med datan, Criminal Minds står på men jag har inte orkat kolla. Nu ska jag försöka hitta lite info om Selma Lagerlöf! Tobbe tränar och kommer hem om en halvtimme. Tråkigt att han kommer så sent med tanke på att jag behöver sova, börjar liksom 8 imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0