Måndag igen!

Godmorgon kära vänner! Det är redan måndag och jag känner mig sliten för satt uppe inatt och kollade på film. Vi såg The Green Mile och den är 3 timmar lång och vi orkade bara kolla på 2 så jag har inte fått med mig slutet än. Jag känner att helgerna går lite väl fort för att mitt bloggande ska hinna med. Men det är inte mycket att göra med nu!

Så vad har jag gjort för spännande i helgen då? Jo det bröjade bra i fredags då vi firade Carros 18:årsdag på The Bridge med många fina och inte fullt så fina människor. Jag tycker att kvällen som helhet var magisk men slutade lite åt det katastrofala hållet. Tobbe och jag kom hem vid 4 på morgonen sen.
Upp vid 11 nästa dag för att jobba kl 13. Hanna och jag jobbar tillsammans nu så det var kul att det inte bara jag som var bakis på jobbet då. Hihi! På kvällen var jag hemma hos Johanna med henne, Stina, Hanna och Sara. Vi kollade på ESC och myste. Grattis Tyskland som vann!
Igår kände jag att en vilodag med datan i knät och lite plugg var precis vad jag behövde. Tobbe tränade typ hela dagen så jag umgicks i stort sätt mest med min bror (som spelade xbox hela dagen, men men). Jag bakade en hallonpaj till mamma eftersom det var mors dag och på morgonen hann jag även åka till ringen för att köpa en present till henne. Kvällen avslutades hos Tobbe med The Green Mile!

Nu på morgonen fick jag skjuts hem av världens finaste och snällaste skruttis eftersom att han börjar mycket tidigare än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0