Måndagmorgon

Hej hopp! Helgen är slut och den gick tyvärr lika fort som vanligt. I fredags var jag ute med tjejerna, Tobbe och killarna. Hälften av oss kom in på grodan och den andra hälften hamnade på dovas. Kvällen slutade med ett raggningsförsök och ätning på "min" donken!
I lördgas fick jag gå upp ganska så tidigt för att jobba. Började 13 och slutade 17 och då var det bara att bege sig hemåt till det "stora" släktkalaset. Riktigt kul var det iallafall.
Igår tog Tobbe och jag det lugnt, vi gjorde scones till frukost, åkte till min pappa, fixade lite där, hämtade Tobbes tröja hos min moster och åkte slutligen hem till honom och gjorde lite thai-middag. Riktigt begåvat gjort tycker jag. Sen åkte Tobbe och tränade och när han kom hem igen blev det mys framför tvn med brieost, kex, honung och rostmackor. MUMMA!

Jag är i skolan nu iallafall och första lektionen börjar om 20 min. Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0