Myskväll

Ännu en tisdag avklarad! Var först i skolan och busade med tjejerna (mest Malin), gjorde prov och kollade modevisning. Så det var ganska kul idag faktiskt. Sedan åkte jag in till stan, handlade present till mamma som fyller år imorn och lite saker till mig själv. Jag känner mig jätte nöjd faktiskt. När jag var klar med det tog jag bussen till Frihamnen, irrade runt lite där i kylan i min ensamhet innan Tobbe plockade upp mig med bilen. Då åkte vi till hans farmor och farfar i Tensta som bjöd på fika. Men det var inte därför vi åkte det, vi köpte nämligen en hemlig present till min mamma som jag inte kan yttra mig om nu men det kan jag göra när hon har fått den...
Nu sitter jag och lägger upp bilder från min sushikväll som Malin har tjatat om jätte länge. Lite senare ska jag kolla på första semifinalen i Eurovision Song Contest, fast Sverige tävlar inte förrän på torsdag men det kan nog bli kul ändå! Blir nog en kopp te till det, sen ska jag sova. Imorn är jag ledig från skolan för det är Operation Dagsverke! Galet nice!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0