Valborgshelgen

Helger är farliga asså. Jag får inte tid till nånting och då väljs bloggen tyvärr bort... Fast nu är det ju söndagkväll och en ny vecka med nya spännande händelser väntar. Är i så taggad dock förrän måndagen är över. Jag har två redovisningar, franska och engelska! Skulle ha gjort franskan i torsdags men det har blivit uppskjutet hela tiden.
Men min helg har varit mycket bra tycker jag. Hunnit med mycket (utom att blogga ^^) och haft det riktigt kul och mysigt.

Fredag:
Gick i skolan och gick lite centrum efter att vi slutat. Bytte min parfym så nu har jag rätt. Det var ju valborg så då kunde man inte sitta inne och häcka. Jag, Tobbe, Johanna, Freddie och Eric förkrökade på Dovas innan vi tog en promenad bort till The Bridge för att festa gärnet. Där träffade vi Aston och lite annat folk också. Mycket kul kväll ända fram tills jag fick ont i magen och kände att jag bara vill hem och sova. Kvällen slutade alltså ganska tidigt för mig och Tobbe...

Lördag:
Vi vaknade sent hemma hos Tobbe. Åt frukost och åkte till Nacka forum med Kim för att shoppa. Det blev en del grejer inköpta för vår del. På kvällen gjorde vi egen sushi, den blev bättre än förra gången så vi börjar få grepp om et här nu. Jag tog inga bilder den här gången dock. Efter det såg vi en jätte bra fast lite obehaglig film som heter Law Abiding Citizen. Den kan verkligen rekomenderas! Tobbe började måla på en tavla som han har köpt så det blev det sista vi gjorde innan vi gick och la oss. Fast den är långt ifrån klar!

Söndag:
Vi vaknade ganska tidigt och åkte nästan på en gång till Nacka Forum igen för att se om vi skulle hitta nått nytt. Jag skulle köpa ett par skor som jag hittade igår men det blev inte så, så ska köpa dem nån gång i veckan. Hemma igen lirade vi lite basket på en skolgård och sedan åkte älskling och jag till mig för att jag skulle få köra lite på en parkering. Duktig jag är tycker jag! Sen har vi bara tagit det lugnt, ätit mat innan älsklingen åkte på träning. Det är där han är nu och han kommer hit snart då han är färdig. Nu ska jag plugga!

Bilder från Dovas

Älsklingen målar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0