en härlig eftermiddag!

Vilken eftermiddag! Först lite obehaglig info om könssjukdomar på mentrostiden. Bör man bli orolig nu eller?
Sedan åkte jag tunnelbana med Malin in till östermalmstorg, hon skulle jobba och jag åkte ju för att skriva på avtalet för flaket. Var jätte trevligt i och med att jag har bokat av min mammas mans dotter! Kanske ser henne på krogen i helgen?
Sen iallafall gick jag bort till hemköp där Malin jobbar. Köpte en chokladboll av henne (som för övrigt inte var god!). När jag hade betalat lurade hon mig att bli medlem så att jag kunde köpa lantchips för 10 kr. Haha hon fick mig att köpa 2 till och med!
Nu är jag hos Tobbe och ska äta lite soppa och pannkaka. Mums!



Hihi sötaste Malin!



Haha lantchips!



Hann t.o.m köpa en stickad tröja för 299:- på JC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0