långt inlägg

Okej igår dampade internet. Imorse gick det inte att mobilblogga så därför har det varit lite dålig uppdatering.
Var iallalfall på utförsäljning för PeakPerformance igår, drog därifrån med ett par nya skidbrallor. De passar asbra till min jacka. Skulle gärna lägga upp en bild men det går inte på datan i skolan. Får ta det ikväll!
Snökaoset bara fortsätter. Jag var på gymnasiemässan imorse, fick en snygg tröja och delade ut papper. Vi har basketspel vid vår monter som gjorde att många kom till oss. Smart! Johanna och jag gick runt lite efteråt för att se om vi kände nån, men icke! Synd tycker jag. Ska dit igen på lördag!

Nu är jag tillbaka i skolan, har dock inget att göra för min klass har lektion. Jag skulle haft prövning idag också men det blev inställt för vår lärare är sjuk. Segt som fan, får sitta på svenskan då istället och lyssna på tal.
Ikväll är det jobb som vanligt. Inte alls taggad.


Kommentarer
Postat av: neli

se den! den är verkligen bra :)

hoppas att du får en fin dag.

kram söt

2010-11-25 @ 13:12:53
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0