mysig morgon

Härligt med lördag! Vaknade vid 10 och lite senare gick Louise och jag ner och bakade scones. Mums! Sedan var det bara att klä på sig och så följde jag med Louise och min moster till Tyresö centrum. Första gången för mig att komma dit och det var ju trevligt. De köpte lite hårfärgningsmedel och fars dag-presenter. Sedan fikade jag och Louise och sen skjutsade dem hem mig till Tobbe.
Nu sitter jag hemma hos Tobbe igen. Grabbarna har kollat hockey och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Borde jag stannat med Louise? Blir kanske en promenad med Tobbes mamma och kanske Ida?

Kommentarer
Postat av: louise

du borde ha stannat hos mig;)

2010-11-13 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0