fredag + lördag

Det är lördagkväll och jag myser i soffan. Finns typ inget kul på tv men gav så mycket bättre en chans. Såg andra Harry Potter filmen tidigare också, länge sen man såg den!
Igår var Tobbes familj på middag hemma hos oss. Eller ja, samtliga var inte på plats men vi som var med hade kul ändå. God mat hade pappa fixat också. Efter det åkte Tobbe och jag till festen där alla redan var. Tyvärr fick vi betala inträde men inte ska man klaga för det. Synd att det är så dräggigt där bara. Alla tappar sina ölglas på en och så. Min ben var helt indränkta när vi drog. Vi var typ hemma vid 2 så det var skönt.
Idag har jag stått på gymnasiemässan igen, var sjukt mycket segare än i torsdags men men. Fast fick träffa både Kim och Louise! Hihi hoppas de väljer rätt gymnasium nu när jag går ut. Men iallafall efter det var det bara att åka och handla tacos. Så gott skulle det bli idag. Efter maten gick jag till tvn och sitter kavr där fortfarande som sagt.
Har varit en dålig blogghelg men internet är så koko här hos pappa. Det funkar bara ibland! Asdåligt!

Bilder från igår:
















Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

ja det kan vara jobbigt! var noga med att tvätta (dock inte tvätta för mkt) och PILLA INTE. rör inte hålet eller smycket någonsin förutom när du tvättar den eller duschar. tro mig, du vill inte få problem med din piercing!

2010-11-27 @ 22:10:01
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: caroline

härliga bilder ;)<3

2010-11-28 @ 17:29:53
URL: http://cwicklund.blogg.se/
Postat av: Gaby

HAHA... fyyfaan... xD Tack gode gud att dom INTE ligger uppe på face :p ♥

2010-11-28 @ 19:13:03
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0