vardagen är snart slut!

Har haft en ganska mysig morgon, gick ner och åt frukost, satte mig i soffan med kaffekopp i handen och Doris i knät, tog en dusch och fixade mig. Blir skjorta idag och en flät-variant med inspiration från Ida och improvisation á la mig! Känns bra, känns bra!
Efter de 2 timmar jag har i skolan är det jobba som gäller, det är ju torsdag nu igen! Efter det åker jag hem till älsko och sover där. Imorn ska jag få prova mina nya träningsbyxor på idrotten! Jippi! Snart åker jag till skolan men först blir det lite lunch och lite plugg! Ses! <3


Kommentarer
Postat av: Idaradina

keep it up very nice site

2011-03-26 @ 17:00:23
URL: http://idaradina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0