det är en grå dag idag

Och återigen var det söndag. Det regnar typ och hela världen känns helt seg. Jag skulle allra helst göra lite varm choklad och lägga mig framför tvn och bara smälta. Men det finns tyvärr inte alls på världskartan idag. Sista slutspurten med plugg är det som gäller. Imorn börjar sista veckan innan höstlovet och jag ska köra järnet! Sista provet i religion är imorn, sen slutar kursen! Jätte läskigt!

Igår bowlade vi i enskedehallen. Jätte kul var det för jag vann första serien vilket inte var oväntat förstås ^^ Men min största konkurrent Fredrika vann nästa serie och hela skiten så grattis till henne.
Efter bowlingen drog vi till Hellströms, jag tog en cider och vi satt där i en timme typ. Malin och Johanna kom också dit så det var kul att träffa dem innan de tog med sig Fredrika till Lobby. Min älskling och jag åkte hem och kollade på film. Jag var alldeles för trött för att orka nått mer.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha sista kommentaren var rolig ^^

<3

2010-10-25 @ 23:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0