det är fredag!

Det är fredag för fasen! Härligt härligt! Jag är på praktiken nu och ska börja med frågorna. Dricka lite te också måste jag hinna med. Om en timme tänkte jag nog fixa en taco för då är jag nog hungrig igen. Hihi lasagnen i skolan håller inte länge!

Imorse hade vi svenska och idrott, fick spela volleyboll som jag är fruktansvärt dålig på. Tur att Camilla såg lika rädd ut som jag gjorde, hihi ^^ Jag har kommit fram till att vår idrottslärare Henke ser lite ut som Sickan i Jönssonligan. Särskilt när Henke har visselpipan i munnen, precis som Sickan har en pipa. väldigt intressant upptäckt må jag säga.

Snön som föll imorse börjar smälta bort för att solen har tittat fram. Ser ganska fint ut eftersom löven på träden fortfarande är gröna. Jag fotade ovädret imorse men kan inte lägga upp dem nu för Tobbes data är så koko. Dessutom funkar inte mitt minneskort till den här datan. Sämst!

Kommentarer
Postat av: neli

hej tjejen :)

ja det är fredag hehe. önskar att jag kunde säga desamma om dagen och helgen, men nja, det kommer nog inte bli så rolig helg ändå!



ja, erkänn dem är snygga? louboutin är ju alla tjejers dröm typ hehe. så sjukt fina.

hoppas att du får en superbra helg tjejen.

kram

2010-10-22 @ 13:15:21
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: Korneliusmiriam

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-07-14 @ 11:55:37
URL: http://korneliusmiriam.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0