lördagsmys

Det slutade med att jag stannade hemma med Tobbe igår, kollade idol och myste. Han fick ju va hemma själv förra fredagen och hade ont när jag var ute och dansade. Kanske blir ett glas vin på ett sofistikerat ställe? Vem vet?

Idag har Tobbe och jag iallafall varit på en "chop-chop" butik som mamma säger och köpt lite sesamolja och soya. Det är en såndär kina-affär på söder, mycket trevligt. Vi har även varit på ica och köpt kyckling och annat smarr! Vi ska äta kall spagetti ikväll á la min moster. Smarrigt!
Nu sitter jag i Tobbes kökssoffa och ska försöka plugga lite, har några frågor kvar på instuderingsfrågorna till provet på måndag! Läskigt! Ida sitter på en stol med en slinghätta, hennes kompis ska färga hennes hår, Ida ska bli blondie igen! Tobbe är på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0