sleepy time

Som sagt så åkte jag till skolan, Sara också för hon var friskare idag från sin halsfluss. Stackars lilla Sara. Anyway, hon delar dataskåp med nån liten etta och den personen tar hennes data hela tiden. Så Sara hade skrivit sitt namn på sin data och så i hopp om att personen skulle fatta att den tar fel men istället fick Sara ett "hatbrev" med uttryck som "sno inte min facking data" osv. Mystisk person. Så Sara ska typ få ett eget skåp nu med sin data så att hon slipper dela med mysko-ettan. Helt sjukt iallafall!
Efter skolan åkte jag hem och lagade mat med älsklingen. Sedan åkte vi hem till honom och kollade på film och åt godis. Ida har färgat deras pappas hår 3 gånger ikväll i alla möjliga hysteriska färger. Men den sista och fjärde färgningen fixade jag i hopp om att det blir bra. Vi får se imorn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0