vad gör vi?

Igår hade jag det mysigt uppe i mitt rum med chips, cola och godis. Tobbe var med mig också och kollade på idol medan jag pluggade. Somnade typ vid 12 sen.

Idag gick jag upp tidigt och städade källaren, efter det åt jag frukost och sedan bar det av in tiil stan med Sara. Vi köpte lite örhängen och piercingar. Toppen! Sedan åkte vi till mig och har pluggat hela eftermiddagen. Caroline kom efter ett tag också. Sara åkte hem för en stund sedan och vi ska dra strax. Carro ska hem och jag ska med Tobbe och hans familj till Bamboo Garden och äta lite kinakäk. Smask!
Ikväll ska vi bowla med massa glada typer och efter det drar vi vidare till Hellströms, Softbar, Festen eller nått liknande. Beslutet övervägs när vi ses. PUSS!



Snö var det igår!



Carro pluggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0