älskade lördag

Hejsan hallå! Det är så skönt med helg, man kan liksom bara koppla av ett tag innan man börjar tänka på skola och läxor igen. Idag åkte Tobbe och jag hem till honom, myste lite med Ida och sydde in lite byxor och shorts. Sen åkte vi till sickla och kollade runt lite. Tobbe köpte en mugg som han kan ha i bilen när han dricker kaffe och Ida köpte en hur mysig filt som helst. Sånna ska vi köpa hem hit när pappa kommer hem. Efter det åkte vi hem till mig igen och lagade mat med min bror, fläskfilé med pommes och beasås! Fast killarna gjorde fetaostsås! Inget för mig...

Ikväll ska jag följa med Tobbe och hans kompisar till Sommar som har öppet sista kvällen ikväll. Vi ska dansa hela natten. Jag ska försöka få Carro och Camilla att åka dit också! Jag har köpt en svart skjorta från HM katalogen som inte har kommit än så jag har fått låna en skjorta av Ida som är väldigt lik som jag ska ha ikväll. Jag kör på helt svart idag med en liten brun detalj till skärp. Det blir en liten bild sen!

Det dröjer innan jag ska fixa mig så jag har satt mig framför tvn och kollar på Sandor/Ida. Jag har läst boken men kommer inte ihåg om jag har sett filmen så det kanske är dags? Jag vet inte, det var ju så länge sen jag läste boken. Tobbe underhåller sig iallafall med att lära sig spela lite trummor med min gulliga bror som lärare. Låter helt förskräckligt högt just nu men bra så jag tror nog inte att det är Tobbe som spelar... Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0