Glassmaskinens vardagliga strejk

Nu är jag hemma från stan! Jag hittade mina kära väninnor sittandes på min donken för det ville ha glass. Jag hade tänkt försöka få min kollegor att ge Camilla en gratisglass men som jag anade så var glassmaskinen paj. Väldigt synd. Malin var där iallafall, stod lika glad och flummig som igår vid pommesfritesen. Haha söt!
Anyway, när Camilla hade åkt hem så köpte andra Malin, jag och Johanna present till henne. Jag tror hon blir nöjd!
Nu ska jag hoppa in i duschen för om typ en och en halv timme så är det dags att bege sig till Camilla och kalaset!
Hörs om en stund!

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: åh tack :D

2010-09-03 @ 15:32:48
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0