jag va borta en stund..

Efter att Tobias hade slutat jobbet så kom han och hämtade mig (söt som han är!!!). Så vi åkte hem till honom och gjorde mat med Ida och Kim. Ida och jag lyckades väldigt bra med vårt potatismos tycker jag. Mitt i alltihop gjorde vi "lite" chokladbollar också.
Efter middagen la vi oss i soffan och kollade på OC till typ kl 8. Lite senare så tycket jag att det var dags att åka hem, känns inte bra att vara där för länge eftersom att jag har varit sjuk idag och allt. Men nu är jag hemma igen och går nog och lägger mig om en timme.. Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Taaaaack :D hihihii :P

2010-09-01 @ 21:43:31
URL: http://sarisegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0