lördag

Jag gillar verkligen lördagar! Man hinner med så mycket och alla bekymmer håller man på avstånd. Så idag har jag och brorsan städat hela huset. Pappa kommer ju hem imorn från sjukan! När vi var klara kom Tobbe som ahde haft städdag med sitt lag och vi åkte till sickla för att handla mat och skor. Jag tänkte köpa 3 från skopunkten men de skorna jag helst ville ha fanns inte i 37 så jag får ta det i stan imorn! Jag köpte 2 linnen och hårfärgningsmedel i stället. Sen var det bara att åka hem för att äta lite och byta om. Vi ska till min moster ikväll som fyller 45. Superkul!
Nu är vi hos Tobbe, jag är klar för att åka men han ska bara duscha och fixa sig. Hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0