skatteåterbäring???

Nu är jag hemma igen! Efter jobbet åkte jag till Tobbe en stund, den lilla stackarn är sjuk! Så vi kollade lite idol och sen somnade jag i hans soffa. Blev sedan väckt av att det var dags att åka hem. Utanför min dörr möttes jag av en sprallig Hector som rullade sig över mina fötter. Jag vet faktiskt inte vad han ville, hade hoppats på att att han ville följa med mig upp och mysa. Men icke! Så han fick gå ut igen. Jag har fått brec från skatteverket också men jag fattar verkligen ingenting utav. Verkar som om jag ska få antingen 135 eller 50 kr. Jag får låta nån kolla på det imorn och tyda det. Vore ju toppen om man kunde få lite pengar!
Nu ska jag sova, imorn är det halv 8 som gäller. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Puma Media

Ja det är ju aldrig fel med lite pengar från Skv :)

Kan du inte skriva ihop lite om din blogg och maila mig så lägger jag upp det på Puma Media?



-----

Puma Media - Där du kan göra reklam för din blogg. GRATIS!

2010-09-17 @ 00:22:40
URL: http://pumamedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0