skönt med fredag

Godmorgon! Klockan är typ 11 och jag ska snart bege mig till farsta centrum! Jag ska försöka hitta praktik idag, kanske köpa något och köpa en mobil till pappa! Blir nog kul. Hoppas jag hittar nån praktik också.
Lite senare ska jag åka till pappa och ta hand om honom lite. Efter det ska jag ta en promenad bort till Mariatorget där min moster bor. Tobbe, bror och jag ska äta middag där ikväll. Ska bli jätte mysigt. Ikväll har Privilege premiär på Mango Bar så jag ska nog dit med Malin och de andra. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Tani

Hej sötis <3 åå neeejjj å neeeej, nu såg jag jättesent vi kunde gå ut idag. KOllar inte så jätteofta om folk kommenterat ...:( Kan vi inte smsa och bestämma ny dag för utgång, vi 3? Skulle va kul. Jag smsar dig nu XD



Varken Gaby eller Frida har hört av sig om nåt gällande den saken, tror det är mer aktuellt att de hör av sig till Lisa isf eftersom hon har fisbok (Facebook). puss // Tannaz

2010-09-24 @ 16:09:41
URL: http://höh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0