jag va ute igår

Och återigen var det söndagkväll. Ska nog kolla på den där filmen eastern promises som går ikväll kl 9 på fyran. Har ju ändå inget bättre för mig. Idag sov vi länge, vi kom hem sent igår. Vi gjorde scones till frukost, stekte och kokade lite ägg. Det var riktigt gott. Sen har vi bara chillat hemma, ätit och pluggat. Väldigt skönt.
Igår drog vi till sommar med Tobbes kompisar men det var så vidrigt mycket folk och vinet smakde illa så vi drog vidare till Lobby som är nya Grodan. Där var Carro, Camilla, Lexie och Fia också. De stod lite längre bak i kön så jag ställde mig med dem. Det var trevligt men även smart eftersom att vi kom in gratis! Det gjorde inte Tobbe och de andra. Dyrt var det därinne också, tyvärr. Jag hade iallafall riktigt kul med Carro och Camilla, vi dansade natten lång! Jag bjuder på lite bilder!

 

Vilken kväll!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Charmiga bilder Sophia ;D <3

2010-09-12 @ 20:42:54
URL: http://cwicklund.blogg.se/
Postat av: Tannaz

tjaaa Sophie ;)

Tack så mycket... Känner mig nöjd med det.



Yes, det e bokat och klart!

Vår e den 5:e april på Göta källare. Du kan köpa biljett av mig... eller rättare sagt, du MÅSSTTTEE!



Puss <3

2010-09-13 @ 11:51:32
URL: http://du vet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0