7 september

Jag insåg nyss att jag är hemma hos pappa. Och i och med detta så funkar inte internet. Så vi som bor här får slåss om det mobila bredbandet. Lite jobbigt tycker jag! Internet har varit paj i typ 2 veckor nu. Anyway, sen helgen har det inte hänt så mycket. Igår la vi ner vårt handbollslag efter mycket om och men, trots detta ska jag och Carro fortsätta träna 98:orna iallafall. Och idag var vi på valdebatt med skolan. Det var kul men väldigt påfrestande. Det slutade med huvudvärk för min del efter en fruktansvärt högljudd debatt. Alla från skolan bara skrek och skrek.

Men till något roligare, Tobbe och jag har varit tillsammans i 14 månader idag! Så himla mysigt. Så vi har spenderat kvällen framför tvn och kollat på Sandra Bullock som miss secret agent. Den är hur kul som helst! Men nu ska jag sova, Tobias sover redan. Älskar honom så mycket! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0