MBK

Vilken dag! Vi åkte till MBK shopping center vid 11 och åkte därifrån 20! Så nästan alla julklappar är fixade. Jag köpte lite saker till mig själv också, byxor, en ring etc. Till lunch åt vi phad thai och till middag grön curry. Helt underbar dag! Synd bara att vi fick en dag mindre här nu. Imorn åker Jonna hem och Nadja och jag drar vidare. Lite oklart än vart men det står mellan pattaya, hua hin och koh samed. 








Igår sov en en timme på hotellet. Sen drog vi iväg och åt lite mat. Jag tog en röd curry som var svinstark men den gick ändå att äta. Men gott var det. Efter det drog vi till nattmarknaden Patpong. Handlade lite grejer och sen drog vi hem och somnade på en gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0