Snart sommarlov!

Ojoj vilken helg! På fredagen åt Jonna och jag tacos hos henne och kollade Ack Värmland. Så mysigt! 
På lördagen blev vi helt rastlösa så vi bestämde oss för att ta en vända på stan. Vi fick även sällskap av Ingrid och Macke så det har himlakul. 
Igår tog jag det lugnt, läste uppsatser och städade lite. På kvällen blev det ett glas vin och en cigg med Jonna och Nadja på Jonnas balkong.

Idag är det måndag och jag har hunnit massor. Lämnade nycklarna för gamla lägenheten till hyresvärden på morgonen. Sen skrev jag ihop lite opponering och grejer med Nadja för imorgondagens betygsseminarium. 
Sen åkte jag till maxi och handlade och blev helt pepp på livet så tog en springtur på 5km när hag kom hem. Sen hem igen för att fixa lite mer med opponeringen, gjorde mat och sen åkte jag till Jonna. Vi gick till mot stan och tog en promenad runt stångån. Så det var himlakul. 
Nu ska jag ta en kopp te och kolla game of thrones! Imorn är det heldag i skolan som gäller, men sen är det äntligen sommarlov! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0