Lördag 2 maj

Skönt med lördagsmorgon och jag är inte bakis. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Har ätit lite frukost i alla fall och skrivit lite på analysen. Kanske blir en prommis senare till solariet. Det hade ju varit nice. Städa borde jag också göra. 
Ikväll ska Ingrid och jag leka lite, men det är lite oklart vad vi ska göra. Om vi ska gå ut måste jag åka till systemet och handla lite. Kanske lika bra att göra det ändå även om vi inte går ut idag, så har man till nästa helg. 
 
Tänk att snart är det sommar! Om exakt en månad har jag sista seminariet på Affärsjuridiska kandidatprogrammet  och 3 dagar senare hänger jag på beachen på Ibiza. Kan inte säga annat än FAB! Här kommer lite blandade bilder från de senaste fyra somrarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0