SeptemberđŸ’Ș

I september ska moster och jag springa tjejmilen och halvmaran. SĂ„ nu har jag pĂ„börjat trĂ€ningen ordentligt för att orka. FĂ„r ta det liiiite lugnare med alkoholen i sommar om det hĂ€r ska gĂ„ vĂ€gen utan problem. Jag tycker att det Ă€r kul att springa egentligen men det har blivit dĂ„ligt med det pĂ„ sista tiden. Har ju spenderat mycket mer tid pĂ„ krogen Ă€n ute i spĂ„ret de senaste 9 mĂ„naderna. 
Men nu ska det bli Ă€ndring! SĂ„ lika bra att sĂ€tta upp lite mĂ„l ocksĂ„ som gĂ„r att uppnĂ„. Jag vill klara tjejmilen pĂ„ under en timme och halvmaran pĂ„ högst tvĂ„ och en halv timme. 

Jag har sprungit vĂ„rruset ett par gĂ„nger, Midnattsloppet en gĂ„ng och Kungsholmen runt en gĂ„ng. SĂ„nt dĂ€r Ă€r ju himlakul. NĂ„n gĂ„ng ska jag ge mig pĂ„ Sthlm marathon och Vasaloppet ocksĂ„. 


SĂ„ himla fint i rydsskogen nu med alla vitsippor! 
Midnattsloppet 2012 med kusin och moster
VĂ„rruset 2011 med mamma, moster och tokiga Sara. De tvĂ„ i mitten som ocksĂ„ kollar in i kameran vet jag inte vilka det Ă€r😂



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0