Fars dag

Idag är det söndag och jag är för en gångs skull ledig! Men överväger starkt att gå förbi jobbet en sväng och ta en kaffe med de två som jobbar...😁 Igår tog Jonna och jag två glas på stan, kvällen slutade tidigt för oss för vi var trötta. Vi sparar oss till nästa helg när det är insparksfest med jobbet. Kommer bli så kul!

Idag har jag inte gjort annat än sova och äta. Nu kollar jag hockey, karjala cup och match mellan Sverige och Finland. 

Längtar lite sådär extra mycket efter att få komma härifrån och resa runt med mina små troll ett tag. Det är inte långt kvar nu.


Idag är det även fars dag. Så tänker på min lilla pappa som är i Nepal och reser runt just nu❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0